„Jak to jest stanąć po drugiej stronie, czyli projekt Odwróconych lekcji w klasie IIE”
W bieżącym roku klasa II E brała udział w projekcie „Odwrócone lekcje wychowawcze”. Polegał on na tym, że tym razem to uczniowie mieli okazję wcielić się w rolę nauczyciela i rozwinąć istotne zagadnienia. Tematy były bardzo różne, a dotyczyły głównie człowieka – jego emocji, psychiki i stylu życia.
Pojawiły się takie tematy, jak: motywacja, zarządzanie czasem, zaburzenia osobowości, sposoby na efektywną naukę, stres oraz radzenie sobie z emocjami. Dla naszych uczniów było to bardzo ciekawe doświadczenie. Przekonali się oni, jak wygląda praca nauczyciela, walczyli ze stresem, związanym z wystąpieniem przed całą klasą, a nade wszystko wykazali się kreatywnością i przedstawili omawiane zagadnienia w bardzo ciekawy sposób.
Tekst: Dagmara Marciniak; foto: Monika Marcinowska